Wednesday 26 June 2013

Apam polka dot

Hati meronta-ronta nak update blog ni, tapi apakan daya terlalu banyak halangannya..
ceh, macam orang bercinta nak ada halangan bagai kannn..tapi yup, its a fact, i am too busy with lotsa things need to be settled and how i always wish this very eyes of mine very understanding, takde lah mengantuk sangat. huuiihhh..penat!
Hmm..tis entry dengan tajuknya mesti my dear readers (eh, ada readers ka? :p) dah dapat agak kan? am kind of very straight person, tak reti nak buat tajuk tu kias-kias. cakap pun straight menonong jer...kadang dah ter pilukan orang, ter lukakan hati orang, yang tu memang sometimes nak elak tapi terlepas jugak. Sebab aku ni kadang nak bgtau sesuatu tu actually untuk benda baik, atau teguran je..tapi terstraight forward la pulak..hahahahh. Tapi jangan takut..akak bukan jenis makan orang cuma sometimes dia jadi vokal sikit je

Oklah, layan je la gambo ni..







Ini je la bendanya..sometimes kawan-kawan menempah. kalu takde apa-apa hal aku buat je la.. tapi lately aku found out yang aku ni ada passion in baking. Kalau boleh memang aku nak expand lg culinary skill aku. But at the moment aku buat yang terdaya dulu, nak meletups kebaboom tu tunggu la kot-kot boleh dapat cert or dip in baking n culinary. N its always a dream. One more thing, aku tak pandai bila dah buat sesuatu tu nak rekod-rekod resepi kat sini pulak..sebab bila masak main campak je, bila baking resepi always change from one person to another. Anyways, thanks a lot to all cooking bloggers yang sangat rajin merekodkan resepi dalam blog diorang, boleh la aku buat panduan n belajar sama :)



No comments:

Post a Comment