Wednesday 19 June 2013

Projek Baru

Semalam aku cuti, suppose half day je sbb ada projek dengan my BFF, tp awal-awal pagi tu change plan, terpaksa EL. Allisya (2nd daughter) dah siap2 nak g sekolah sakit perut pulak, sikit punya lama dia dalam bilik air tu. Pastu hari ni sakit mata pulak..huhuu..aku pun cuti la sbb sekarang ni tengah patah kaki, takde kereta. Aku takut gak kalau apa-apa hal orang call dari sekolah nanti aku takde kenderaan nak balik.
Okeh, aku ada appointment pasal projek aku dgn BFF aku ni pukul 2.30 actually. On jer la. Ida pickup aku terus kitaorang pergi seksyen 28 n settle kat sana kitorang shoot to Nilai 3 n Nilai 1. Impromptu je tu..mmg takde dalam plan. Tapi aku kalu ngan Ida tu, kalo plan2 sgt takut tak jadi, tp g jalan macam tu pun mmg best, sepanjang jalan tak berenti bercakap..pastu pening! tu jer la kitorang. hehehh 

Inilah yang kitorang dok survey, tapi agak-agak tak puas hati sbb dalam hati ni meronta-ronta nak cari kat kat luar Mesia jugak. ahahah..Ida daling, jangan marah nooo...

Introducing: project manager cum BFF Ida_homelicious

Kitorang melepak dulu kat Ice Room Nilai 1 tu sebelum balik. Actually dah tension ni..apa yang dicari tak dapat-dapat. 

Ida suka sangat la capture2 pic ni..harapkan aku, tak dapek den nak nolong..ek ellehh..buat-buat ayu latewww.

Then after that, kitorang shoot balik shah alam. Dah sampai rumah kol 7.30pm. Tis Friday cuti lagi..ada lagi sambungan projek ngan Ida. Suka suka suka..(baca macam meimei dlm upin ipin)

Lupa nak bagitau, kalu nak tau apa projek kitorang, follow-follow la i selalu ekk..first in Malaysia gitu :)








No comments:

Post a Comment