Tuesday 16 April 2013

Birthday Party NUHA

Ok all, ni birthday party Nuha, bukan anak aku, anak kawan aku Haslina. Nama Nuha jugak. anak aku Maryam Nuha. The party was held dekat Libarary PPAS, Seksyen 13 Shah Alam. Alahh..tepi rumah aku jer tu. Tapi, tepi-tepi pun kitorang sampai lambat. kol 5 lebih baru sampai. Sebabnya en husband keja every Saturday, bila dia balik keja tu nak rilek jap la, tido jap la. aku lak dalam banyak2 benda berani buat time pantang ni, bawak kereta je yg tak berani lg, kereta i manual u...nk tekan2 tu tak berani lagi la kan..karang bentan, nayo omak ehh..So, dah agak ketinggalan la, kek pun dah potong, tak sempat la anak-anak aku nak nyanyi for a birthday girl tu. Apa-apa pun, auntie wish u 
 "HAPPY BIRTHDAY NUHA, MAY GOD BLESS U AND BE THE BEST DAUGHTER TO UR PARENTS" Yang ni omak eh la yang baco..huhu..enjoy jer la gambar-gambar yang sempat diambil hari tu.

Ber3 beradik

Maryam Nuha mmg kat meja je la keja dia kalu ada makanan

Belen makanan yang tinggal time kitorang sampai

Ni jer cheese tart yang tinggal, sedap tp xdapat la makan banyak

Kitorang satu meja ngan fiza ex colleuge kat cgc

NM ngan auntie fiza

cam biasa MN mesti ngan papa

Papa lak, dah dengan MN switch to NM lak

Kaum ibu lak nak enterframe. Nuha and haslina yg kat tengah tu

yang ni tok sah mention la..tetap nak vogue!


No comments:

Post a Comment