Tuesday 16 April 2013

Le Lac

Haaiii...ni part yang aku paling suka..makan, makan dan makan. Aku ni bangsa yg susah hati ke, happy ke, sakit nak beranak pun, makan tetap makan..time dalam pantang ni la macam-macam terbayang makanan depan mata pastu mula la pantang tu nak dilanggar-langgarnya..muahahaaaa (kalu mil tau ni mampos den kena marah!)
So entry ni ala-ala promote tis restaurant la jugak sbb makanan dia best. Nama restaurant dia Le Lac kat Shah Alam. Apa maknanya pun tak tau la aku..kot2 nama kapal ke? sbb dlm restaurant tu aku tgk byk tol gambar2 psl kapal2 ni n then maybe owner dia dulu penah keja atas kapal, jd kelasi ke, kapten ke, tak tau la pulak kan...kitorang takde la order banyak sgt cuma burger bakar, mee rebus johor, nasi goreng cina n lamb chop. Semua jenis order kat atas tu idea aku la sbb aku ni kalo boleh semua pun nak so order kan utk anak2 n en husband dpt la aku merasa sikit..hehehh..dasar tamak haloba! Nak tau restaurant dia katner? kat 
okeh, dah enjoy the food, enjoy la plak pics dia yerrr


Lamb Chop
Daging dia liat sangat, aku tak leh la liat2 ni, tp anak aku makan jer..


Burger bakar Abang Burn, nama burger ni Beef Supremo Cheese  with turkey and sausage.
Memang wallah!

Yang lain2 aku tak amek gambo la pulak. Nasi goreng je pun tp sedap..then mee rebus johor dia pun sedap. Tp pedas meletopss! Yang tu aku  tapau je, balik rumah aku ejas2 sket la biar tak pedas sgt, aku kan dlm pantang, mkn pedas2 karang naya lak baby nuh tu. 


No comments:

Post a Comment