Wednesday 24 April 2013

Hadiah dari hospital

Dah lewat ni tp boleh lak berblogging lg..hubby baru je kuar gi outstation ke JB, so tunggu dia dulu lah satni, biar dia berlepas keluar dulu, takkan nak tidur pulak kot. Anak-anak of coz la semua dah lena. Ni nak citer pasal kat hospital masa bersalin hari tu. Aku ni bersalin ke lima-lima orang anak semua kat government hospital. 3 kat Terengganu n 2 kat HTAR Klang. Kalo dulu aku selalu dengar orang komen macam-macam kalu bersalin kat gomen ni, tp alhamdulillah aku nyer experience ngan 5 orang anak ni takder la seteruk yang macam orang dok kata tu. Maybe aku pun tak banyak songeh kot..tp lama-lama dah banyak kali banyak pandai la kau macam mana nak handle situation kalu2 ada nurse yang agak kurang sikit adabnya. tp so far aku dapat nurse semua ok jer. Maybe yg tak ok tu dulu2 je kot. Meleret-leret plak aku ni bermukadimah. Tapi tu lah aku nak bagitau, lepas bersalin hospital ni ada bg satu gift bag, dulu pun ada tp isi dia pampers je la kot. Skrg ni dah improve, aku agak kalu yg bersalin kat private tu lagi gempak la kot, tp yg ni gomen hospital aku rasa quite ok jugak gift dia, selain diapers (Pet Pet), dia ada pack dettol, pack Baby Johnsson, Insurance coverage (tu kalau korang signup la) then paling best, voucher slim world! hamboii hoverrr sangat! mentang2 la dah mengandung lama 9 bulan tu mesti la badan pun tak semenawan erra fazira kan? so dia bagi la ko 2 voucher worth rm200 to go to Slim World tu. Hamik kao...awal2 lagi dah concern, hospital pun suh ko jadi slim. Actually ada lg kot few items dlm gift bag dia tu tp aku dah lupa la..urat banyak sgt putus time deliver tu. hahahahha!!!
Ok lah, ni la voucher slim world tu tp ntah bila aku ni akan pergi sbb baby takde orang nak jaga..huhuhu (nangis dalam hati) dan sesungguhnya aku berjanji, kalu aku pegi dan dipromote suh signup terus ngan dia, jgn harap la mereka akan berjaya. Akan ku tepis semahu-mahunya. Cukup aku puasa nanti mau 5-6kg lagi berat aku turun. Oklah, dah berpianr-pinar mata aku ni, nak tido la..cau cin cauuuu






No comments:

Post a Comment